lørdag 25. april 2009

Nora sitt liv.

BRUKER DU?

1. P-piller? Ja.
2. Å pusse tennene dine mer enn en gang for dagen? - Ja, 2-3 ganger.
3. Større sko-strørrelse enn 37? - Jupp, 39-41.
4. Å drepe edderkopper med egne hender? - Heelst ikke. Foretrekker avis (papir avis selvsagt. Tenk å drepe en edderkopp med vg.no. Nei du..)
5. Sminke? - Ja.
6. Solbriller hver dag? - Solbriller når det er sol. Eller når du er klein.
7. Å mobbe noen? - Det kommer vel ikke an på hva jeg mener, men hva den andre parten føler. Men håper da virkelig ikke det.

HAR DU?

1. Minst 3 tannbørster? - Nope.
2. Kondomer på rommet ditt? - Nei.
3. Noen klær du har arvet som er ALT for store? - Neei.
4. Noen gang pult på en do? - Jeg har pult på skolen, inne på rommet mitt og på kontoret til foreldrene mine. Hvor har du pulten din?:)
5. Svarte sokker på deg nå? - Hvite sokker som er skitne etter jeg har løpt med dem ute. Telles det?
6. Opplevd at noen har vært utro mot deg? - Nei.
7. Falt ut av sengen? - Ja.
8. Knust noens hjerte: - Håper da virkelig ikke det.
9. Fått ditt eget hjerte knust: - Ja.
10. Fått en drøm i oppfyllelse: - Ja:).
11. Gjort noe du angrer på: - Alt for mye.
12. Juksa på en prøve: - Jupp.


AKKURAT NÅ

1. Hva har du på deg: - Undertøy, hvit tunika, gule bukser og hvite sokker.
2. Hva hører du på nå: - Hører på lillesøs snakke med seg selv.
3. Hvor er du: - På kjøkkenet.
4. Hvem chatter du med: - Ingen.
5. Hva ser du på: - moren din på internett.
6. Hva skulle du egentlig gjort: - Skrive en tale til lillebroren min sin konf.

SVAR HELT ÆRLIG

1. Pusser du tenner: - Ja.
2. Liker du noen : - Ja.
3. Har du piercing noe sted: - Ørene:P
4. Har du noen tatoveringer: - Nei.
5. Kjører du ulovlig: - Nei.
6. Drikker du da: - Jupp..
7. Røyker du: - Av og til:)

PERSONLIG

1. Hva vil du bli: - Så lenge jeg er fornøyd med meg selv, bryr jeg meg ikke om hva jeg blir:).
2. Hva har vært den beste dagen i ditt liv: - En dag i sommerferien for 2 år siden:).
3. Hva kommer aller først i livet ditt: Folk jeg er glad i.
5. Er du forelska: Ja.
6. Hva er du mest redd for? - At mennesker jeg er glad i skal forsvinne eller at jeg selv blir utsatt for en ulykke som forandrer livet mitt.
7. Hva pleier du å tenke på før du legger deg til å sove: - «Jeg kommer aldri til å få sov...ZZZzzZZ»
8. Har du noen gang mistet noen du virkelig elsker: Ja.
9. Hvor mange ganger har du vært dypt forelsket: 2.
10. Er du glad i familien din: - Ja.
11. Er du glad i vennene dine: - Ja:)

1 kommentar:

Maaaaaguns sa...

Gøy å lese! Vurderte å ta den selv, men så kom jeg helt til spørsmålet om jeg brukte p-piller og forstod at denne ikke var helt beregnet meg..