onsdag 10. september 2008

Kongerike for en lama fans..

Når man venter på tog...


Nora: Er du oppspilt?, Jeg er så oppspilt!!

Marte: For siste gang, vi har ikke bestilt noen kjempetrampoline!

Nora: Men nå har jeg jo satt den opp og greier...

Marte: Er det min stemme? Er det stemmen min? Nåvel,

Nora: SPINATPUFFENE!!

Marte: Mer brokkoli?

Nora: Ost, Ost, Ost ikke like.

Marte: BONDEN PÅ CAFEEN!....Han betalte ikke for maten.

Nora: Så dere himmelen i dag? Snakker om blå.

Marte:Bille og apekatt, veldig interessant. Kanskje vi heller skal se på meg?

Nora: Åh..åh..jeg vet, jeg vet. Yzma sitter på tronen din!

Marte: STYGG LAMA, STYGG STYGG LAMA! LAMATRYNE :'(

Nora: Kjenner du kraften, Kronk? Føler du den?

Marte: Klapp igjen Ponchoper

Nora: Ååh..jeg føler den ja..



Og hvis du ikke syns dette er morosamt, er du ingen ekte kongerike for en lama fan!
(Noen er det kanskje mer enn andre..)