søndag 12. april 2009

Påske!

Woah! Denne påsken har jeg gjort veeeldig lite. Nesten for lite.
Dagene har gått i å sove sent, legge seg tidlig(på morgenen i den forstand), spise junk, lese bøker og se på TV.
De fleste av vennene mine har faktisk fått noe ut av ferien. De har enten jobbet, tilbragt kvalitetstid med familien, vært på fjellet eller bedrevet diverse andre påskelige aktiviteter.
Jeg må ærlig talt inrømme at jeg ikke har vært en særlig god nordmann denne påsken. Har desverre ikke fått gått noe på ski ei heller har jeg spist nok appelsiner og kvikk lunsj. Jeg har derimot fått med meg nok påskekrim, både på TV og i bokform. I dag leste jeg ut en hel bok, faktisk. "Nattefokk" av Theorin. Utrolig spennende og ekkel. Ikke les den dersom du er alene. Ikke alene i huset, ikke alene på rommet og ikke alene i sofaen! Ha folk rundt deg!!
Jeg har og brukt tiden min på å forbanne påskenøttene på nrk!. Man kan bli gal av mindre, når man har 6 ut av 7 bokstaver riktig men ikke skjønner en dritt av hva løsningsordet er! Da skal man liksom begynne å finne ut hva som er feil, og da begynner man å tvile på saklige ting. "Er virkelig Oslo hovedstaten de er ute etter?, hva med Christiania?". GAAAH.

OPPSUMERING:
Påskeferien har blitt brukt til... ingenting, og det skal man ikke kimse av! Jeg ville aldri i verden bytta vekk denne påskeferien med en av vennene mine sin. Stresse med å pakke, stresse i trafikken, stresse over å ikke fått gått nok på ski når man først er på hytta!. Nei du, ellers takk.
Jeg har hatt en sinnsykt avslappende påske, og gleder meg allerede til sommerferien:D

Jeg vet hvordan moren din sin ferie har vært, men hvordan har din vært?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du og de morradi-vitsene..
Jo, jeg VET du heller ville festet med oss på GC enn å loke hjemme, bare innrøm det! Moren din likte i allefall det ;D

- Hilsen Maddepadde http://madeleinenorrman.blogg.no/

Nora S sa...

JA!!! Ble døds sjalu da jeg så bildene:P. menmen.. kanskje neste påske?;)

Helene Kristin sa...

Jeg har vært litt på en skihytte og slappet av hjemme. Følt at jeg har fått noe ut av familien på hytta + helene-vacation-style når hun var hjemme. Digg :)