torsdag 17. september 2009

Me looovez.

Ting jeg elsker:

* MAT! All slags mat. Jeg drømmer om mat, jeg snakker om mat og jeg spiser (mye)mat. Nå ble jeg til og med sulten av å snakke om mat generelt. Get it?
* Se på fotball med en gutt og heie på det andre laget. Lag gjerne babylyder når laget hans driter seg ut. (oj.. næmmen. Vanski det der.. treffe målet. Jaaa...vanskkiiii)
* Filmer har en fantastisk effekt på meg som er så lett påvirkelig. En film kan virkelig definere hvordan humøret mitt skal utarte seg de neste 24 timene. Amazing.
* Skorper. *Pille-pille*
*Vondt-i-magen-leeing. Need I say more?
* Våkne å vite du kan sove lenger.
* Få vite at vi skal se på film i timen i stedet for kjedelig teori.
* Se på bilder av kjekke kjendiser og drømme seg vekk.

Dette er bare et lite utdrag jeg kom på nå i en kjedelig time der jeg sitter og gjør alt annet enn å følge med.:). Det er forresten et nytt punkt til lista
*Drømme seg vekk i timene.