fredag 12. mars 2010

Som lovet..

Gud så flink jeg er til å holde ord!

Eller, det handler vel mest om at jeg sitter i timen og finnes ikke motivert til annet enn å søke på "Cute cats" på google.

Min umotiverte tilstand kan enten ha noe med å gjøre at jeg skal analysere en engelsk tekst som heter "The rocking horse winner" eller fordi jeg DRAR TIL BERLIN OM 2 DAGER!!! Om et er en by som passer bedre til meg må dere si fra for denne byen er virkelig helt perfekt. Uansett hvor man går er det spor etter andre verdenskrig(JA; DET ER PERFEKT FOR MEG!). Og jeg skal dessuten ha med 2 veldig artige lærere og en haug med freshe elever.

Jeg skulle gjerne ha lagt med noen morsomme bilder fra mobilen min, men skolen har bestemt seg for å fjerne bluetooth på pc-ene våre(takk for det) så dere får nøye dere med denne;

(ses om to dager!)



Ingen kommentarer: