onsdag 26. august 2009

FYL - Fuck Your Life..

For tiden er det en person jeg virkelig hater her i verdenen. Dette er en person som innvaderer mine intim grenser, avbryter når jeg slapper av og har en perverst irriterende stemme. Det er som om du skulle ligget i en blomstereng og tittet på himmelen mens du undrer på hva skyene ligner på, da PLUTSELIG Alexander Rybak dukker opp med Linni Meister og de fremfører Fairytale som duett akkompagnert av Lasse Stefanz... og du har glemt hagla hjemme!

I fucking hate you; Jonathan from Spotify!!!

Jeg driter i om du håper jeg liker spotify like mye som du gjør. Du ødelegger musikken min, din nazi!
Jeg ønsker så inderlig at du er en røyker! Jeg håper du en kveld blir så full at du ikke vet om brura sa ja eller nei og at du putter sigaretten feil vei inn i munnen så du brenner deg og aldri kan snakke igjen!! Dersom dette ikke skjer håper jeg, av heile mi blodpumpe, at du sakte men sikkert dør av lungekreft. . . .FYL - Fuck Your Life.


(ikke det at jeg har mye aggresjon i kroppen eller noe...)

Ingen kommentarer: