onsdag 2. september 2009

Ja, jeg er nerd.

Jeg erklærer meg selv herverd for nerd. En utrolig stor en også.

Jeg satt og loka på internett her for noen timer siden, og sjekket de vanlige sidene. Perezhilton, illustrert vitenskap, vg, dagbaldet etc. Og så sjekket jeg selvsagt history channel sine hjemmesider. Og der fant jeg en DVD; "Lost worlds: Jekyll and Hyde" og det første jeg tenkte var "DEN DER..MÅ JEG HA!!" Den kosta 23 dollar (rundt 158 kroner). Mens jeg satt og koste med DVD-skjermen ropte jeg på pappa og fikk ham til å bestille den for meg.

Den kommer om syv dager, og jeg gleder meg perverst mye! Nerd anyone?

3 kommentarer:

MadeleineNorrman sa...

HAHAHA, jeg liker deg! :D Du er en veldig søt nerd i såfall ;*

Anonym sa...

Du eeeeeeeeeeeeer en nerd, Nora! :D

Hilsen patulf

Nora S sa...

I know:(. Finnes det noen jeg kan snakke med der ute?!