tirsdag 6. oktober 2009

18 år- snart....

Ung og umyndig.
Meg til venstre(hvis dere ikke gjettet det på høyden allerede)og mine to bestevenner fra barneskolen ved siden av!

Woah.. bare 3 dager igjen så er jeg myndig! Jeg må si, jeg gleder meg ufattelig mye til å bli 18. Være min egen verge, gjøre hva jeg vil(så lenge det er greit for mamma og pappa!) og kjøpe hva jeg vil i butikken!. Kan nesten ikke vente med å kjøpe min første, lovlige, øl. Høres rart ut, men tror det blir en litt spesiell opplevelse!
Jeg gleder meg til jeg blir 18, og ansvaret med det(rart nok). Men jeg gruer meg til dagen!.
Jeg er egentlig veldig lite fan av oppmerksomhet fra mange på en gang, særlig hvis den er uoppfordret. Jeg kommer helt klart til å gå inn på skolen på fredag med en hette over hodet så ingen kjenner meg igjen.
Bare for å illustrere hvor noia jeg har for fredagen så prøvde jeg å legge et helt elevrådsseminar til dagen så jeg slapp å dra på skolen!. Jada.. Little miss sunshine.
Og så er det gavelister. Jeg ønsker meg stort sett ingenting. Det eneste jeg kan komme på er en dyr rettetang jeg har spart til, men det er virkelig ikke noe behov jeg har!. Jeg vil ha gaver, gaver er gøy. Men jeg vil ikke si hva jeg ønsker meg... burde ikke familie og venner vite hva de skal kjøpe?:P.
Uansett, bursdag er gøy. Oppmerksomhet er ikke:).




3 DAGER IGJEN!!!!

Ingen kommentarer: