tirsdag 27. oktober 2009

Stressa og Tran!

Er det noen andre som er super stressa? Vil dere se min oversikt over denne uka?, VIL DERE VIRKELIG?
Tirsdag:
Lage ord for dagen, sende mail til 4 forskjellige personer, begynne på innlevering hisfil

Onsdag:
Ord for dagen, lage engelsk presentasjon, begynne på innlevering hisfil, trene, lekser markedsføring

Torsdag:
Begynne på innlevering hisfil, jobbe, gjøre ferdig innlevering engelsk X 2

Fredag:
Innlevering hisfil og engelsk X2, spise middag med venn.

Lørdag:
Rake hele hagen + systematisk opprydning av hele rommet, film på kvelden.

Søndag:
LEKSER!

Jeg var ---- ----- så nære på å begynne å grine i sted! Det virker kanskje ikke mye, men de innleveringene er SYKT svære.
Jeg var faktisk syk i dag, og jeg tror ikke det har noe med at kroppen min er angrepet av bakterier - jeg tror det har med stress å gjøre. Jeg våknet opp i dag og var veldig våken men sliten. Jeg klarte ikke å bevege meg. Prøvde å spise litt mat og kle på meg, men hadde ikke sjans til å dra på skolen. Slik kan det gikk.
Jeg tenkte jeg skulle slappe av hjemme og begynne med lekser, men jeg sov stort sett hele dagen!. Minner om at jeg ikke var trøtt da jeg våknet ettersom jeg sovna halv 10 forrige dag!. Utbrent som 18-åring?

Det jeg derimot skal begynne å gjøre, som jeg forsåvidt gjør hver vinter, er TRAN!! Dette er et helt fantastisk middel,som smaker dritt, men som funker!! En skje om dagen,holder doktorn.. i hagen?.
Det er ikke tull at det funker en gang. Jeg var hos legen min en gang jeg var syk,og han spurte om jeg gikk på noe vitamintilskuddog jeg sa jeg gikk på tran og vitaminbjørner.
Responsen hans var at jeg bare kan kutte ut alt som hetet vitamintilskudd som vitaminbjørner osv,fordi det bare går rett gjennom systemet. Kroppen tar det ikke opp en gang! Det som derimot funker er tran, grunnet at våre forfedere spiste mye fisk og at dette allerede ligger i kroppen vår.
Jeg tok en skje med tran for 2 timer siden, og begynner allerede å kvikne litt til. Om det bare er i underbevisstheten får me aldri vite!!
Anbefaler alle å ta en skje med tran hver dag, så slipper du en million milliard piller:).

Uten sminke, jævlig, vått hår men med TRAN:D

Ingen kommentarer: