mandag 26. oktober 2009

Wrestemania!!

Dere har kanskje fått med dere at jeg er bokse-fan, mye grunnet bloggtitelen og grunnet mye snakk om Ali. Det dere kanskje ikke vet er at jeg har også blitt en ihuga fan av wrestling,og jeg vet hva dere tenker: "Du vet det er skodespel? og at det er menn somløper rundt i speedos for å så kaste seg pesende over hverandre - iført en speedo?" - og JA, jeg vet! Men, det er noe ved det som er så fantastisk tiltalende for meg. Om det er det dårlige skuespillet, de fengende sangene eller de syke slammene - vet jeg ikke, men noe er det!

Jeg var også fullstendig full av fordommer da jeg først ble små tvunget til å se en episode med wrestling, og likte det ikke noe særlig da. Jeg tror jeg irriterte vettet av kompisen min med alle de smålige kommentarene mine. Det er først nå de siste mnd jeg ha rbegynt å få sansen for det, og jeg har allerede funnet ut hvilke wrestlere jeg liker og ikke liker!. Og nå er jeg den personen som himler med øynene av jenter som ser wrestling for første gang - ond sirkel.

Moren min skjønner ikke fascinasjonen. Hun fikk mildt sagt sjokk da hun gikk inn i stua en sen lørdagskveld og så hva jeg tittet på.
Pappa derimot bare ler, og jeg tror han til en viss grad skjønner fascinasjonen ettersom han har drevet med kickboxing i en lang periode:).
Dersom dere er interesserte går RAW på TV2 Zebra hver lørdag klokken 23.35!. Kanskje greit å se èn episode før man begynner å uttale seg om menn i speedos, for det handler om mer enn det. De står ikke bare i speedo... de sloss også!. Multitaskere av høyeste grad!
ANYHOO, det har stor underholdningsverdi!

men nå går jeg tilbake til det jeg egentlig burde gjøre; Øve til Historie og filosofi prøve i morgen. AKA trykke f5 på facebook.
Triple H.
John Cena.
Ovenfor er de to favorittene mine! Har selvsagt fler, men som sagt burde jeg øve til prøve i stedet for å søke etter wrestlere på google:). Det er det moren din bruker tiden sin på, og vi vil jo ikke synke så lavt...

3 kommentarer:

ŘÌ$H sa...

Haha! Liker bloggen din Nora!

Nora S sa...

Tusen takk:D

Svein Kristian sa...

John Cena all the way:D!! og Rey Mysterio (H) liker du wrestling bør du se nyeste South Park episoden WTF xD