søndag 11. oktober 2009

Tv-nerd!


Nora Steenberg is in an open relationship with TV! - og det er ikke tull!

Tv er virkelig livet mitt,og jeg elsker ham! Da jeg fant ut at Dagbladet.no har sitt eget utvidede tv-program følte jeg en lykke jeg ikke har kjent siden George Bush gikk av som president.
Det er ikke programmene på tv som fascinerer meg mest, selv om det er en stor del av det. Det er heller hele konseptet med TV. Det er en underholdningsentral uten like og har sikkert reddet folk ut av utallige kleine situasjoner?.

Hva gjør man når man er på first date og er ferdig med middag? - setter på tven.

Hva gjør man når festen gårlitt ned om? - Setter på tven.

Hva gjør nora rundt 90% av tiden sin? - Setter på tven.


Denne lille boksen kan du lære av, gråte av, le med, bryte kleine stillheter med etc etc.
Er det rart min drømmedate ikke inneholder strand + champagne, men heller pizza, øl og TV?. Er det rart at min drømmemann ikke er en friluftsmann og "ser sjeldent, eller aldri,på tv"?. I THINK NOT!

jeg inrømmer det; Nora Steenberg er en TV-nerd.


Ser du mye på TV?

Ingen kommentarer: