torsdag 19. november 2009

Dagen i dag, 19.11

Har egentlig hatt en ganske fin dag! Der ble dere nok sjokkert? "HVA? Har Nora, som alltid klager på bloggen sin, hatt en fin dag?!"

Dagen begynte på IKEA der markedsføringsklassen min skulle tilbringe dagen med skolearbeid. Jeg og Madeleine brukte under 1 time på skolearbeid,og 2 timer på å spise<3.
Vi gikk også litt små amok med shopping etterpå(jeg fikk en pute, ramme, duftlys, oppbevaringsbokser, 6 champagne glass og 6 shotteglass til 208 kroner!! Shotteglassene alene kostet 19 kroner! Løp och kjøp).
Vi sleit med å komme oss hjem. Takk til alle dere med lappen som ikke kunne hente oss...
Det endte med at Madeleine ble hentet av faren sin og jeg tok bussen hjem. Så bar det rett av gårde til jobb der jeg stresset rundt på Gina etter riktig thights. Kunne ikke gå i skinnbukse på jobb, waaaay to hot!

Dagen kunne vært perfekt hadde det ikke vært for at jeg må lese en halv bok på engelsk til i morgen. Ikke gøy. Boken gjør meg kjempe deprimert og har ganske lite handling.

Den heter Virgin Suicides. Noen som har lest den?

1 kommentar:

Madeleine Norrman sa...

SV: Jeg liker deg også :) Ja, var SYKT koselig på IKEA i dag :D Bare dumt du ble sliten og måtte jobbe :( JAA!! Lunsjedate med Alex neste uke høres bra ut <3