mandag 28. desember 2009

Den hellige gral!

Gud jeg har nettopp sett den morsomste filmen på lenge! Det verste er at jeg har sett den før -jeg bare bare glemt hvor morsom den var. Allerede ved intro-en hadde jeg fullstendig latterkrampe. Filmen jeg snakker om er selvsagt:



Laget av ingen ringere enn Monty Python gjengen, dere kjenner kanskje igjen skodespelere som John Cleese, Michael Palin og Terry Gilliam. Denne filmen anbefales på det beste dersom du liker sær, britisk og langvarig humor. De guttene vet virkelig å dra ut scener med unøvendig prat! Den morsomte detaljen i filmen er selvsagt hvordan king Arthur rir. Ikke med hest, neida han hopper bortover mens tjeneren hans løper etter og slår to kokkosnøtt skall mot hverandre. Lyden er slående lik hestehover! Priceless.
John Cleese- den rakkeren!!

Ingen kommentarer: