søndag 27. desember 2009

Til og med katten ble pyntet på julaften!!:)

Ja, nå var det lenge siden man har skrevet! Håper ingen har ligget i senga og hyperventilert i påvente av nytt innlegg. Det håper jeg forsåvidt dere aldri gjør, ettersom jeg er så dårlig til å oppdatere. Bortsett fra i de periodene jeg har SPESIELT mye å klage på, men det har jeg jo ikke nå som det er jul! Håper dere har hatt ein super juletid og at dere har spist altfor mye mat og sett altfor mye på TV. Det har hvertfall jeg.

Julaften var stas! Utrolig deilig dag. Ble vekket klokken 9 av lillesøs, så på tv med henne frem til 1. Dro i kirken med mamma klokken 2 og så bar det rett hjem der farmor og farfar var på besøk. Koselig kveld!:)



Juletreet tatt med et litt dårlig kamera!

(Dette er forresten det 100 innlegget på denne bloggen. Og det er jo litt stas da dere.)

Ingen kommentarer: