onsdag 30. desember 2009

Nyttårsaftenfreakout!

Nyttårsaften!! æææh! Jeg skal ha 23 mennesker til bords. 23 mennesker!! Rekk opp en hånd alle dere under 20 som har laget mat til fler enn 10 personer? Didn't think so. Heldig-fuckings-vis får jeg hjelp av de fleste som kommer. Tuusen takk til Eirik og Sindre som lager forrett, Caroline og Anne-Sofie som lager poteter, Cathrine og Beatrice som lager salat og Anniken som kjøper dessert!:) *Tommel-opp* (EDIT: og til alle dere som tar med potetgull og brus).

Ja, det virker kanskje ikke så ille nå når jeg ramser opp hva alle andre gjør, men jeg har fremdeles en liten nyttårsaftenfreakout!! Hva om folk kjeder seg? Hva om det kommer andre folk? Hva om de OGSÅ kjeder seg? Hva om jeg ikke har nok mat, nok plass, nok kjærleik til alle?!

Jeg(mamma) har forresten stekt en kalkun klar så den skal skjæres opp og varmes opp til i morgen! Så skal jeg steke en til i morgen før selskapet (krysser fingre).

Namnaaam! Lukter godt i hele huset.

Jeg har heldigvis sluppet stresset med å finne en kjole. Jeg skal bruke den mega-deilige skinnkjolen min<3> Jeg finner selvsagt ikke noe bilde av den, så her har du..overdelen av den.


Fiiine-kjolen sin!

Jeg har også vært så heldig at jeg har funnet en topp å ha over! En skinn-greie ting fra risøe til 350 kroner!
Som sagt, HA EN FANTASTISK NYTTÅRSAFTEN!!:D

3 kommentarer:

Madeleine Norrman sa...

Godt nyttår søtnosen min :D
Jeg skulle ha vært der! Men vi sees neste år da! :) <3

PS: Du er kjempe pen! Herregud, se på det bilde av deg som du la ut i dette innlegget! :)

Odd Bjarne sa...

En ting er sikkert, det blir ikke for lite kjærleik med Nora i huset ;)

Om du ikke jobber på lørdag, så sees vi en eller annen gang neste år..håper jeg. Siste arbeidsdag for meg er på lørdag :S

Godt Nyttår!

Anne Sofie sa...

Anne-Sofie? Hvem er denne Anne-Sofie med BINDESTREK? har jeg aldri hørt om.............





<3<3