lørdag 2. januar 2010

Vel overstått feiring.

Da var nyttårsaften vel overstått! Takk for en utrolig koselig kveld for alle dere som var der, og takk til dere som ble igjen for å rydde litt:). Mest takk er det vel til pappa som fjernet spy-et på badet og hjalp meg med å flytte stoler og bord tilbake igjen:D

Kalkunen og middagen, som jeg stresset over i forrige innlegg, var kjempe god! Jeg tror den greia som satt inni kalkunen, den som skal poppe ut når den er ferdig, var ødelagt fordi den ville ALDRI POPPE! Jeg løp rundt den siste timen og skrek til kalkunen "POP DIN BITCH!!". Ikke alltid like saklig 1 time før 20 gjester ankommer;)
Jeg klarte selvsagt å ikke ta noen bilder den kvelden, så det blir ingen spenstige bilder her!:)

Under på bildet ser dere den lille poppe-tingen!!! SÅNN skal den være, men den ble ikke sånn.


Dagen derpå var den slækkeste dagen i manns minne! Jeg tror at 50% av Norges befolkning var like utslått som meg denne dagen. Jeg var ikke nødvendigvis bakfull(!!) ettersom jeg brukte timene før jeg la meg til koselig fysisk aktivitet som innebærer vasking av fat, flytting av bord og diverse. (Hva slags fysisk aktivitet trodde du? Pervo....)
Neida, 1. januar startet klokken 1500, og med at jeg og pappa daffet foran TV-en med langrenn på full guffe og iskrem til frokost.
Dagen i dag derimot startet mye mer brutalt med jobb klokken 11! Æsje.. Dagen i morgen er ikke det spor bedre da jeg skal på dugnad med bussen klokken NULLÅTTENULLNULL... PÅ NATTA! eller om morgenen...

DENNE KVELDEN skal brukes til godteri, film og daffe-klær! Håper dere har en fantastisk kveld!:)

Ingen kommentarer: