mandag 19. juli 2010

Kreta

Da er bag-en pakket og flyet drar om kun et par timer! Blir utrolig deilig å få litt sol på kroppen, og rett og slett bare slappe av et par dager.

Jeg tror jeg bare har pakket unødvendige klær og at jeg kommer til å måtte kjøpe alle de nødvendige klærne når jeg kommer ned, menmen. Nå har jeg lukket kofferten og da er det NO GOING BACK for min del. Brukte 10 min på å få lukket den så tanken på å i det hele tatt være nær den er utrolig skremmende for meg.

Åh herregud, tenk om de må ransake den på flyplassen eller noe...
"Please sir, no open please!!"
"But me have to.. Me think you have drugs and weapon in there.."
"But me no want to spend hours to close it. Please, no drugs in here no...!"


Heldigvis er jeg sykt sjarmerende så jeg kan jo bare snakke meg ut av det! eeh-he-he

Håper alle der ute koser seg hjemme denne uken ettersom det er meldt regn og torden og helvette hele uken frem til søndag når Nora beleilig nok returnerer til moderlandet!

Adjøss!

Ingen kommentarer: