tirsdag 27. juli 2010

Mitt nye sunne liv!

...eller noe i den dur.

Jeg er en uhelbredelig spiser! Jeg spiser alt jeg kommer over, og mere til! Jeg spiser heller ikke lite av det jeg finner.

Tenk dere et lite ekkorn som har brukt hele sommeren på å samle mat til vinteren. Gjort seg masse flid, og funnet masse digg mat! Og så kommer Nora og alt er borte på under fem minutter

But this is all about to change.

HAH, nei det kommer det nok aldri til å gjøre. Men det går an å ta noen forhåndsregler for det!

Ettersom jeg er så SINNSYKT flink i matte har jeg gjort noen regnestykker..

Mat = Fett = Legger på seg

Mat + trening = Vekten rikker seg ikke

Ergo; Nora kan spise mer mat dersom hun trener!!!!

Jeg har dessuten funnet den perfekte treningen for meg som ikke liker å bevege seg ut av stua, enda mindre huset. Jeg er redd for at folk skal se på meg at jeg har spist mye, og ikke trener... og at jeg ikke har venner... at jeg bruker tiden min på å skrike til elektriske artikler...at jeg sover med kosedyr.. MEN DET ER EN ANNEN SAK!

Denne treningsmetoden jeg har funnet er så fantastisk at jeg slipper å gå ut av stuen. Den heter Pilates. Den innebærer at du ligger på gulvet foran TV-en og gjør masse forskjellige øvelser. (noe moren din forsåvidt gjør hver dag for penger..)

Men det funker!! Har gjort dette et par ganger nå, det tar kun 30 mun per økt, og man merket forskjell med en gang!

Så det er VIRKELIG å anbefale, særlig for jenter ettersom man arbeider med jentenesproblemområder! nei, ikke gutter, kviser og what-to-wear - problemområdene, men heller rumpa, magen og lårene. POKKER TA LÅR!! Hvorfor er de her??, og hvorfor vokser de så fort??

Uansett. Dersom du ligger på rygg og ser i taket, hvorfor ikke gjøre litt pilates...? (eeh-he-he)

Forresten, jeg har masse venner! Jeg trenger egentlig ikke blogg eller trening fordi jeg har så masse venner. Jeg har fest nå liksom, jeg bare gidder ikke være med dem... Derfor blogger jeg. SÅ kul er jeg...

1 kommentar:

Unknown sa...

(noe moren din forsåvidt gjør hver dag for penger..)

BEST. yo MOMMA Joke. EVAR!!!!