mandag 26. juli 2010

Sjalusi!

I det siste har jeg forstått at mine venner er litt sånn.. middelmådige.
Og slik som vi alle vet kommer alle gode ideer fra Oprah!

Her har vi en dame som vet å sette pris på sine venner - bokstavelig talt! og ettersom hun har uttalt at fansen er hennes BFFs skjønner dere vel hvor dette fører hen...

Vi har vel alle "YOU GET A CAR AND YOU GET A CAR" - affæren frisk i minnet fremdeles. Tenk å være i nærmeste kretsen til en person som bare strør om seg med glamorøse artikler som om det skulle vært konfetti i et barneselskap.

Definisjon av himmelen.

Og det er kun en person jeg kan se for meg er i denne posisjonen. Oprahs BFF: Gayle........

Åh, hvis det er en person i denne verden jeg virkelig misunner og er sjalu på er det denne damen! Jeg er så sjalu at det nesten har utviklet seg til et lite hat!!
Ikke et større hat som "Jeg haaater George Bush!", men et litt mer moderat og konstant hat som "Jeg hater parkeringsvakter!".

Det er rett og slett urettferdig at denne personen skal ha tilgang til så mye fantastisk! Og egoistisk ikke minst! Hvorfor kan ikke JEG få litt??
Jeg ber ikke om mye, en del artige artikler, noen nye biler, fri bruk av han mannen som er så flink til å møblere.

Jeg mener; jeg ber vel om mye mindre enn det Gayle gjør, og jeg tar mindre plass?
Det finnes programmer som Paris Hiltons BFF, eller noe i den dur iallefall. Ville ikke Oprahs new BFF vært en god ide? Jeg ville meldt meg på fo sho, og gjort en MYE bedre jobb enn dustedamen GAYLE!!

Nora + Oprah = BFFS


(You people got nothing on my paint skills!)

Ingen kommentarer: