mandag 19. juli 2010

Siste møte.

Nå er jeg på vei ut døren for å møte Madeleine til en siste kaffe i Sandvika før hun flytter til Stavanger! Det kommer til å bli helt forferdelig å si hadet, men vi har ikke så mye valg. Har derimot ingen planer om å la henne være i fred etter hun har flyttet. Både hun og kjæresten må belage seg på masse besøk:D

Etter jeg har cried my heart out skal jeg pakke ferdig kofferten min for vi drar til Kreta i natt!:) Blir utrolig deilig å endelig få litt sol på kroppen. No more mrs. Edward Cullen for me!



Håper dere andre får en fantastisk ettermiddag:)

2 kommentarer:

Madeleine Norrman sa...

Omggggg!!! jeg kommer til å savne deg så sinnsykt ubeskrivelig masse :( Jeg er seriøst fortsatt kvalm etter at jeg sa hadet til deg og begynner å gråte av den minste lille ting på jobb, noe som IKKE er normalt :( Jeg sier bare at pussycat dolls sang "I hate this part right here" aldri har passet bedre inn før =/

Love you bff <3

Nora S sa...

Jaaa! Jeg bare løp rett inn på Norli og trøstekjøpte meg 2 bøker:(