søndag 18. juli 2010

Utfordring!

Jeg har blitt utfordret av både Madeleine og Vibe.

Utfordringen lyder slik:

Skriv seks fine ting om deg selv, og post et bilde av deg selv som du er fornøyd med. Når det er gjort, skal du utfordre seks andre bloggere til å gjøre det samme.


1. Jeg har en vill sans for humor.
2. Ser det positive i det meste.
3. Er flink i jobben min.
4. Tar ikke meg selv høytidelig. Har mye selvironi!
5. Når jeg først går inn for noe, blir jeg lidenskapelig opptatt av emnet(could also be a bad thing)
6. Bryr meg om hvordan andre har det!

Dette er helt avorlig talt noe av det verste jeg har gjort, og jeg har vært på Rybak-konsert etter rotfylling hos tannlegen. Hadde vært såmye enklere å skrive ned 20 negative ting om meg selv, og legge ved 3 sctøgge bilder.

Jeg utfordrer videre:
Helene - www.omgftwlxm.blogspot.com
Madeleine - www.madeleinenorrman.blogg.no
Tirill - www.tirill97.blogg.no
Maren - www.gietlitevink.blogspot.com
Siri - www.siriconstanse.blogg.no
Vibe - www.switching.blogg.no

(JA, jeg vet at to av dem utfordret meg! men jeg kom ikke på flere!)

Ingen kommentarer: