mandag 27. september 2010

Dvaske hellige hval!!

Det gikk opp for meg i går, der jeg lå i min feberhete og ventet på et besøk fra Herr.Blund, at jeg om ikke mindre enn 4 månder skal befinne meg i varmere strøk der alle dekkende plagg føles som en ulljakke midt i sommeren.

Dere må enda ikke tro jeg gruer meg til dette, neidaneida!
Men jeg tror ikke kroppen min er helt klar for dette sjokk skiftet av kultur og varme.

Denne tiden av året, og rundt juletider blir som regel brukt til å spise og.. ikke trene. Det er også svært lite sol å kose seg med!!

Mitt førsteinntrykk når jeg kommer til Østen blir altså helt spektakulært.

Huden min er så lys at den vil blende folk! Mennesker i disse landene som allerede er relativt religiøse vil tro de har fått besøk av Jomfru Maria!!

Jeg kommer også til å være i en så dvask form når jeg kommer frem at Greenpeace kommer til å konstant prøve å dytte meg tilbake i vannet når jeg soler meg, helle vann over meg og spytte på surfe-instruktøren min som prøver å redde meg fra å drukne ved å draaa meg i land!
"DYREPLAGER" , kommer de til å skrike!

Så, fra nå av blir det skjerpings! Trening og solarium må til! Og en god dose selvdisiplin.

Så farvel Søte-bjørner, farvel pizza, farvel tex-burger. Dere har betydd mer for meg enn dere noen gang vil forstå!

1 kommentar:

Lise sa...

Haha huff dette hørtes hardt ut!! :P Lykke til da snuppa ;-) <3