søndag 3. oktober 2010

Geburstag!

NORA HAR BURSDAG OM 6 DAGER!

Woohoo!

Tradisjonen tro, har tross alt skjedd en gang før, skal dagen feires med Sindre. Ettersom vi ikke har så mange venner igjen her hjemme bestemte vi oss like så godt for å slå oss sammen.
Jeg har jo fra før fortalt at jeg tar meg personlig nær når folk flytter fra meg, SÅ NÅ KAN DERE ANGRE!!

Når det kommer til selve feiringen er jeg, som alltid, en manisk liste person. Jeg er eksteemt glad i lister og orden. Skulle du kanskje ikke tro hvis du så soverommet mitt, men slik er det nå en gang.
Jeg er også svært glad i tema-fester!! Ettersom jeg er vant til å kle meg opp i forskjellige kostymer for moren din er dette noe som faller meg naturlig!

Det er kun to ting som står i veien for tema-fest;
1. Finne et godt og gjennomført tema.
2. Overtale Sindre...
(Jeg sa jeg var glad i lister...)

Personlig har jeg hatt tankene rundt 40-talls fest. Ja, siden jeg er så glad i andre verdenskrig. Alle skal velge en tysk general og kle seg ut som ham... KØH-DAH. (selv om det også hadde vært orgasmisk fett!!)
Jeg tenker selvsagt 40-talls Hollywood Glam. Vi snakker Casablanca, Humprey Bogart, Ingrid Bergman, Champagne osv.

God ide, dårlig ide??
Dersom du syns det er en dårlig ide;

HVA FAEN FORESLÅR DU????

4 kommentarer:

LOL sa...

JEG SIER JA MEN BARE OM DU INVITERER MEG FORDI JEG VIL GJERNE VÆRE UTKLEDD SOM EN 40-TALLS BABE INVITER MEG PLX KOS FRA KJELLTRING

Helene Kristin sa...

HALLOWEEEEN!

Madeleine Norrman sa...

Når hadde du tenkt å feire denne bursdagen?? Hvilken dato lixxxxom?

Hadde dere ikke sånn old fashion Hollywood-glam party forrige gang da? Husker jo at vi kjøpte sigarettforlengere og gikk med hvite, fine kjoler og silkehansker. Hva med å bruke et annet tema nå? Halloween eller gresk Toga? :) Da kan vi jo kle oss ut som sluts som i mean girls (hvis du velger halloween). <3

Madeleine Norrman sa...

SV: Skal se hva jeg får til ;) Men er jo blakk som en kirkerotte for tiden. Har ikke fått min første lønn ENDA, så får se når jeg får den først :P Anywho, har ikke råd til å kjøpe kostyme til bursdagen deres, så hvis du vil at jeg skal matche resten må det bli vanlig, toga eller halloween :P Haha