fredag 5. november 2010

Loong time!

Etter å ha hørt fra flere mennesker at jeg "burde blogge mer, ellers blir det bank" tør jeg nesten ikke ta sjansen på å vente enda lenger med å skrive et innlegg! Ja, jeg er redd for "vennene" mine!



Det har vel forsåvidt ikke skjedd så fryktelig mye i det siste, men det kommer nok ikke som noe sjokk på dere som lever et slikt et jetsetliv!!!

Jeg har derimot utelatt å fortelle om geburstagen til meg og Sindre som fant sted.. for lenge siden! Det var utrolig koselig og setter stor pris på alle gaver og gode hilsninger, men den aller beste gaven befant seg gjemt inne på kjøkkenet, nemlig Madeleine som hadde tatt seg turen helt fra Stavanger for å være hos meg på bursdagen miiin:D




Snille, søte deg<3

Det som skjer fremover nå er masse, masse planlegging av min, Caroline og Annikens AWESOME VERDENSTURNE som sparkes igang 30 januar klokka altfortidligpåmorran! Dessuten skal jeg og K to the B en tur til London for å besøke Lise og Anne Sofie og for å kosa vårs.

Ja, dette har vært et fantastisk informativt og kjedelig innlegg, men jeg skal komme sterkere tilbake senere. og lover at det ikke blir en mnd til;)

Until next time...

1 kommentar:

Lise Nymoen sa...

Det er bare helt AWESOME at du og K to the B skal på besøk snart :D Jeg skal klemme deg ihjel - bare så du vet det :)