søndag 7. november 2010

Søndagsdaff!

Etter fredagens sukessfylte rangel med KB og Kari ble lørdagen i går brukt til hva man kan kalle seriøs daffing! Og søndagen i dag var intet unntak!

For det første bestemte kroppen min seg for at den ville sove lenger enn lang, og jeg våknet ikke før halv et(!!), noe som er ekstremt uvanlig for meg.

Etter å ha rullet ut av sengen og dratt på meg det nærmeste plagget trillet jeg stumpen ned trappen og kræsj-landet på sofaen i stua. Klarte å stappe i meg noe sunn mat, før jeg kastet meg over pizza-rester, sjokoladeis, godteri og alt annet ødeleggende og nedbrytende for kroppen.

Da jeg var ferdig klappet jeg meg på magen og lovet den at jeg skulle trene senere den dagen.....Selv jeg merket at magen fnyste av denne lovnaden, og den skulle få rett.

Åh, jeg som la så mange planer for dagen der jeg lå som et slakt i en sofa fra Ikea. Jeg skulle trene, ta sol, spise sunt, skrive motivasjonsbrev og så videre inn i det uendelige.

MEN HVA SKJEDDE?

JO, på vei innom kjøkkenet for 100 gang for å bare åpne kjøleskapet og stirre hvileløst inn i det, fant jeg en DVD-boks jeg hadde bestilt fra amazon for en uke siden og som hadde banket på døren min senest i går.

Serien heter "Waking the dead" og har gått på NRK under navnet "Kalde spor", og nei jeg mener ikke den crappy serien på TVNORGE med hun blonde damen, med kun et utrykk som lever i en svart-hvitt verden av dimensjoner!!

Denne serien er en god blanding av CSI og House, med en god dose britisk, svart humor!! You got to love it. Hver episode er delt opp i to deler og en del varer cirka en time...

og der, mine damer og herrer, har vi svaret på hvor dagen til Nora ble av. Inni en verden av gamle lik, psykopater, barnemordersker og hva som verre ikke er. Og jeg elsket det!!

Dette er virkelig en serie for søndager som jeg kan anbefale inn i det uendelige! C-check it out.

(Dersom du bor i nærmiljøet kan man selvsagt bare låne boksen av meg)

2 kommentarer:

Madeleine Norrman sa...

Ja, for de som bor i nærmiljøet ja... Mm...

Nora S sa...

+ madeleine som bor i Stavanger<3