mandag 27. desember 2010

Å, jul med din glede!

Gud, så utrolig deilig det er med ferie. Dagen i dag har blitt brukt til slike fornuftige ting som å spise frokost som andre har laget til meg, lese 100 sider i boka mi, små-sove foran TV-en med Mary Poppins i bakgrunnen osv.

Den har også inneholdt viktige dilemmaer som; skal jeg spise karamellpudding nå eller etterpå? Skal jeg dusje nå eller kanskje i morgen tidlig?, skal jeg velge pringles eller tortilla-chips??
Gud, det er et hardt liv jeg lever.

Men jeg unner meg selv denne lille friheten. Jeg har jobbet utrolig hardt de siste to månedene og ligger fremdeles etter med en hel haug med ting. Det eneste som står i hodet på meg nå er at om rundt 30 dager befinner jeg meg i India.

Og innen den tid har jeg cirka en milliard ting å gjøre. Men akkurat nå liker jeg tanken på å utsette alt og heller fokusere på å velge et tv-program jeg kan sovne til.

God Jul!:)

Ingen kommentarer: