tirsdag 5. januar 2010

Kjøretimefaenskap

Heisann!

Nå sitter jeg i kantina på skolen og venter, eller skjelver av spenning tror jeg vi kaller det. Jeg skal nemlig ha min første kjøretime på kjempe lenge og med en ny kjørelærer. Jeg er dødsnervøs ettersom jeg ikke har kjørt bil på 2 mnd og forrige kjørelærer jeg hadde var mildt sagt ekkel. Han virket utrolig hyggelig da jeg først møtte ham, men løpet av kjøretimen begynte han å stille masse rare spørsmål om jeg hadde kjæreste, om noen kjærester jeg hadde hatt hadde vært utro, om jeg likte noen osv. Jeg syns dette var litt rare spørsmål å stille for en kjørelærer jeg faktisk nettopp hadde møtt, men bestemte meg for å ignorere dem. Da vi stoppet for å gjennomgå litt teori og noen feil jeg hadde gjort skulle han på død og liv ha armen enten rundt meg eller hvilende på låret mitt. Jeg syns dette var utrolig ekkelt, og ettersom han var i en maktposisjon i forhold til meg ble det bare enda eklere. Jeg følte heller ikke at jeg lærte noe av ham, og at det hadde vært en unødvendig time. Det var utrolig deilig å komme ut av bilen da jeg var ferdig, og jeg var veldig rask med å få ringe kjøreskole og forklare at jeg ikke ville ha ham igjen. De var veldig forståelsesfulle og anbefalte en rekke andre kjørelærere. Hadde jeg bare vært like rask med å ringe dem hadde jeg kanskje ikke vært så stressa nå!! 

Jeg fikk anbefalt en kjørelærer ved samme skole av en vennine og han virket utrolig hyggelig da vi snakket i telefonen, men vi får se...

Jeg krysser fingrerne for at dette går sånn nogenlunde greit så får vi se hva som skjer;).


Noen andre begynt med kjøretimer enda?

2 kommentarer:

Trine sa...

jeg så faktisk at du satt i skolebilen på Bekkestua i går:P
...jeg høres ut som en stalker x)

Nora S sa...

Hahaha!:) Det var sikkert et artig syn;)