fredag 26. mars 2010

At my funeral..

Som om du ikke har tenkt det, HÆH? Alle har vel tenkt på hvilke sanger de vil ha i begravelsen sin? UANSETT det har jeg, faktisk mer enn det er kult å innrømme. Jeg har ikke mange ønsker for begravelsen min, men jeg vil ikke at alle skal gå i svart. Jeg vil ikke at folk skal sitte å grine over at jeg er borte (selv om det hadde vært hyggelig om folk savna meg litt..), jeg vil heller at folk skal feire livet mitt og gå med farger!:)
Men sanger må man jo ha, men de skal ikke være spesielt spenstige.

May the road rise to meet you/Old irish blessing.
- En utrolig vakker irsk sang. var faktisk favorittsangen min i 9ende klasse, av alle ting. Pleide å sovne til den, og det tok lang tid før jeg begynte å høre på budskapet i sangen.


At my funeral -  selvsagt? En mann som reflekterer over hvordan begravelse han vil ha - sort of. 


Smile av Nat King Cole - En sang til de etterlatte og jeg har valgt den fordi den er utrolig vakker og IKKE FORDI MICHAEL JACKSON HADDE DEN MEN FORDI DEN ER FIN. Så det så...  



When you wish upon a star av Timmy Gresshoppe OFC. En av mine favoritter som liiten piige, og jeg har alltid hatt store drømmer for meg selv. Håper jeg kommer til å fortsette med dagdrømming og å aldri vokse opp i den forstand! Tenk så kjedlig å ikke ha noen drømmer for seg selv...

Sist men ikke minst har vi jo kremasjonen og da mener jeg helt 100% alvorlig at jeg ønsker sangen under! FOR en morsom måte å endelig forlate dette liv på...


BURN BAABY BUURN!!!

Ingen kommentarer: