lørdag 17. juli 2010

NORA, ONDSKAPENS AKSE PÅ NORLI!

Herrejemini, nuh er det lenge siden denne bloggen har vært i bruk. kanskje fordi jeg ikke har hatt nok aggresjon i hverdagen min de siste månedene til å skrive det ned på en internettside som hadde hele - waitforit - 40 lesere!
Vel, nå som jeg ser at det er SVÆRT få som er inne på bloggen min daglig, tenkte jeg at dette er jo et perfekt tidspunkt til å skrive ned mine tanker.
LØGN!
Edit 1: Siden jeg kjeder meg så HEFTIG på jobb, og prøver å fordrive de siste 20 minuttene tenkte jeg at HVORFOR IKKE?? (og fordi jeg har loket gjennom alle mulige internettsider i hele verden!! Inkludert godhatestheworld.com <-- ny favoritt side!)

Jeg jobber da altså på Norli bokhandel, kanskje ukjent for noen. Dette er omtrent verdens mest behagelige jobb for meg som er en lesehest av dimensjoner. det er også et fantastisk sted for meg ettersom det kommer så fantastisk mange rare mennesker innom. eller normale mennesker som spør om rare bøker. det er cirka 2-3 i mnd som spør om bøker om TREDREING. Dere visste kanskje ikke at dette var noe så mange nordmenn drev med, men det er det altså. Ny nasjonalsport, anyone?? Det er også noen sure kunder, heldigvis er de i mindretall!
Det er de som mener det er min feil at det feks er:
- for varmt i lokalet.
- en brett i boka.
- coveret på boka er ødelagt
- at dataen er klikk og jeg ikke kan søke opp bøker om selvutvikling, OG GUD VET AT DE TRENGER DET!! -
at byttekortet deres er utgått evt. gavekortet de har kjøpt i informasjonen på senteret ikke fungerer hos oss etter et års tid!

JA, OKAI. jeg innrommer at jeg er meg og min feil alt sammen. Min arbeidsdag foreløper(tydeligvis) seg slik:
jeg kommer på jobb og stiller termostaten opp til 40 grader, bare på pur selvsagt! Deretter løper jeg rundt og velger ut tilfeldige bøker jeg bretter litt svakt i eller drar dem opp og ned en vegg slik at det blir STYGGE FÆÆLE merker i dem! Deretter lager jeg et virus som jeg legger inn på dataene så de klikker hver gang noen skal søke etter en vanskleig bok vi ikke finner. etter lunsj tar jeg selvsagt og ødelegger alle gavekortene i informasjonen så ingen får brukt dem.
Etter jobb går jeg hjem til et tilfeldig utvalg kunder og bytter ut byttekortene deres med utgåtte byttekort! Åh, ondskapen flommer over!

jeg er så ond at jeg selvsagt har mitt eget kostyme. Det må jo alle onde-superhelter ha!!
Dette kostymet er... helt vanlige arbeidsklær. Oooooooh-ooooh!

Håper du er redd nå. for du kan aldri sove trygt når NORA, ONDSKAPENS AKSE PÅ NORLI(mitt onde-superhelt alter ego!) er på ferde!

Håper dere har en fantastisk ettermiddag, men ta og dobbeltsjekk byttekortene deres i bøkene dere fikk av tantene deres i sommergave. hvem vet, kanskje de er gått ut på dato?!?!

1 kommentar:

Helene Kristin sa...

Du er veldig søt. Og ond!