søndag 21. mars 2010

Honecker-vits.

Ikke mange som tør å vitse om denne fyren, bortsett fra Barske Nora.

APPROPO BERLIN.. jeg så de andres liv i dag og der hørte jeg en artig vits. Stopp meg om dere har hørt den før, heeh. Den handler om Erich Honecker og jeg tror Berlin-vennene mine kjem til att le, dere andre får le litt så jeg ikke får dårlig selvtillitt.


Honecker våkner om morningen og drar fra gardninene. Han ser sola og sier "God morgen sol!" Solen svarer "God morgen Honecker"


Ved lunsj ser Honecker på sola igjen "God ettermiddag Sol"


"God ettermiddag Honecker" svarer solen.

Ved kvelden ser han igjen solen før han skal dra for gardinene og sier "God natt sol"

Solen svarer ikke og Honecker sier igjen "God natt sol?"

Solen svarer "Dra til helvette, jeg er i vest nå"

eeh hehehehe...

Ingen kommentarer: