lørdag 13. mars 2010

Pakkepakkepakkepakke..

..nei, vi hakke tid for vi må pakke til Berlin! dadadada...

Et dilemma jeg alltid har når jeg skal ut å reise er hva jeg skal ta med, og jeg er sikkert ikke alene om dette. Jeg skal nå være borte i 5 dager med 12 ungdommer og 2lærere i en storby der det er litt kaldt og det blåser, what to bring?

Jentedilemmaer som "Er denne kjolen for pyntet?" og "Hva kan jeg droppe for å få mer plass til shopping?" dukker opp. Og så er det selvsagt sånne teite ting man alltid har hjemme som man ALDRI I VERDEN tenker på at man skal ha med. Eksempel Shampoo og balsam, tannkrem, diverse medikamenter, saks??, skjerf etc. Min filosofi på denne turen er å ta med det jeg IKKE tror jeg kommer til å trenge, slik som sakene nevnt ovenfor, for ikke faen om jeg står på et apotek i Berlin og stotrer frem at jeg trenger betennelsesdempende til håndleddet mitt på tysk. Jeg kommer nok til å si noe sånt som "din mor er en ku og din søster en sau" istedet...

Men, hva er det man burde ha med?, eller ikke for den saks skyld?

Nå som jeg stikker til Berlin blir det stille på bloggfronten en stund, men det overlever dere nok. Dersom det blir for mye kan jeg tvinge Madeleine til å legge ut bildene jeg sender henne for å gjøre henne sjalu på sin blogg, så dere kan jo alltid kose dere der:) 

I mellomtiden, live long and prosper!



"Jo hei. Navnet er Steenberg. Skulle gjerne ha sjekket inn et par kofferter..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra