lørdag 17. juli 2010

Jentekveld!

WOW, to blogginnlegg på en hel dag. Hva har skjedd? Enten har helvette fryst over eller så er Nora virkelig i slaget!!!

Selvsagt er jeg i slaget! Jeg er da alltid i slaget, vel og merke etter en kopp kaffe og oprah. Men i dag er jeg i slaget av en annen grunn enn kaffe, nemlig fordi jeg skal til Anniken på en staselig jentekveld. Her står det vin og fanterier på agendaen og jeg gleder meg. Dette er også siste gang jeg får sett Madeleine på veldig lenge ettersom hun har fått nok av meg og flytter til Stavanger for å få nye venner.....
Min teori er at hun flytter hjem igjen etter ca. 2 uker grunnet Nora-abstinenser. Uansett blir det koselig å få tatt et siste krampetak før hun drar!

Håper dere har ein fantastisk aften, det kjem eg tel å ha hvertfall!!


HØRER DU MADDE??? 2 UKER GIR JEG DEG!!

HVORDAN SKAL DU KLARE TO UKER UTEN DETTE:

ELLER DETTE:

OG IKKE MINST:


2 uker!!
(OG creds til meg som legger ut disse sexy bildene av seg selv! My street cred just went... down.)

3 kommentarer:

Vibe sa...

Jåo! Du har blitt utfordret! Nå får du mer å blogge om <3 wiiii.
http://switching.blogg.no/1279396017_35_utfordret.html

Madeleine Norrman sa...

OMG!!!!! Jeg kommer til å savne deg noe inni helsikkes masse! Jeg MÅÅÅ ta en kaffe med deg før jobb på mandag, hvis ikke begynner jeg å gråte :(

Madeleine Norrman sa...

Jeg har utfordret deg på bloggen min ;) Take a look:

http://madeleinenorrman.blogg.no/1279455505_jeg_har_blitt_utfordr.html

Dro den samme som Vibe ;D