søndag 28. november 2010

TØRR SOM GOLLUM!

du vet du er hes når du høres ut som en trøtt Gollum, og minst fire fremmede har brutt ut i latter det sekundet du åpner kjeften. Halsen min er helt tørr. Sahara-tørr. Moren din tørr. TØRR!!!

Og det gjør æv!

Hadde nå vært en ting dersom jeg hadde fått en sexy-hes stemme, slik som Megan Fox eller hun dama i "That 70s show!", men som sagt er det ikke i nærheten en gang. Trøtt, fyllesjuk Gollum høres det mer ut som. Og det absolutt VERSTE er at når jeg ler bytter jeg toneart til noe mørkt og ekkelt. Jeg går altså fra å høres ut som Gollum, til å høres ut som en gammel sjøulk i Lofoten. Ikke bra sjekketriks på byen, I promise you!

Og der setter vi en strek for klagingen. Slik går det når du gir Nora en internett-adresse og oppmuntrer med "Jeg syns du burde blogge oftere". JA SÅ DA FÅR DU FAEN MEG TÅLE DET SOM STÅR HER OG.

Makan til mas!

Men av positive ting som skjer fremover så skal jeg bruke helgen min i London! Noe jeg selvsagt gleder meg stort til!!
London føles ut som hjemme, og er byen for meg. Historie rundt hvert hjørne og hva som verre ikke er. Jeg reiser med vår alles kjære KB, og tror det blir en riktig så bra tur.
Jeg kan til og med være så dristig at jeg lover et innlegg etter helgen der jeg skriver om turen. GURILAND, NEI NÅ HAR JEG SAGT DET!

Until then...

1 kommentar:

Madeleine Norrman sa...

JAMEN SÅ LAG ET INNLEGG OM LONDON DAAAA!!!! GAAASH! Her sitter jeg og venter i spenning, men får ingenting :(